* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Warto inwestować w studia i szkolenia2008-08-25 12:38:47Ponad pół miliona osób skorzystało z dofinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny szkoleń i studiów podyplomowych. Ponad 94 proc. uczestników jest zadowolonych z podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i wysoko ocenia przydatność tego typu projektów. Od uruchomienia pierwszych kursów w 2005 roku do końca czerwca roku bieżącego skorzystało z nich ponad 180 tys. firm, głównie małych i średnich. Łącznie szkoleniami objęto ponad 516 tys. pracowników, z których wielu uzyskuje teraz wyższe zarobki, a część awansowała na wyższe stanowiska. |
|
Umowa lojalnościowa szkoleniowa2009-06-08 15:46:30Wykwalifikowana kadra pracownicza wpływa nie tylko na poprawę wizerunku, efektywność firmy.. Zanim jednak pracownika zostanie skierowany na szkolenie lub studia, warto zwróć uwagę na jedną, istotną kwestię, aby nie dopuścić do straty, jaka powstałaby w przypadku zdarzenia w którym pracownik po poniesionych kosztach dokształcania znajdzie lepszą ofertę i odejdzie z firmy. |
|
Podstawy obsługi komputera2009-06-30 15:26:48Komputer w dzisiejszych czasach to podstawowe narzędzie pracy w każdej firmie, a także w domu. Dzięki komputerowi możemy zrobić o wiele więcej i szybciej niż tradycyjnymi metodami. W zależności od trybu pracy wybieram - komputer stacjonarny, jeśli pracujemy większość czasu w biurze/w domu, lub laptopa, który umożliwia nam pracę w terenie i ciągły, bezprzewodowy dostęp do Internetu. |
|
JAKIE ZARAZKI CZYHAJĄ NA KLAWIATURZE?2009-09-11 12:19:34W Opolu wybuchła awantura, a powodem tego zdarzenia był fakt używania zabrudzonych klawiatur w tamtejszych szkołach. Z komputerów i ich klawiatur korzysta kilka, kilkanaście osób dziennie bez wcześniejszego ich czyszczenia. Nie jest to jednak dziwne, ponieważ mało, kto wie, jakie zagrożenia czyhają |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Kursy planowanie Księgowe obsługa klienta Zakopane
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.